Netflix zaznamenal ve 2. čtvrtletí masivní přírůstek nových předplatitelů. Pomohli mu v tom i karanténní opatření, protože lidé byli nuceni zůstávat doma.
Avšak jeho zisk stejně jako vyhlídky zklamaly očekávání trhu a akcie firmy v poburzovom obchodování padli o více než 10%.
Provozovatel populární video služby streamování získal ve 2. čtvrtletí globálně 10,09 milionu předplatitelů, přičemž počítal s nárůstem jen o 7,50 milionu. Na konci kvartálu evidoval 192,95 milionu předplatitelů.
Firma získala celkem 2,94 milionu nových zákazníků v USA a Kanadě a v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika 2,75 milionu, v Latinské Americe 1,75 milionu a v asijsko-pacifickém regionu 2,66 milionu.
Netflix za prvních 6 měsíců získal 26 milionů předplatitelů oproti 12 milionům ve stejném období loni. Firma však počítá se zpomalením růstu v druhé polovině roku.
Zisk za tři měsíce od dubna do června vyskočil na 720 milionů USD (630,80 milionu eur) nebo 1,59 USD na akcii z 271 milionů USD nebo 60 centů na akcii ve stejném období loni.
Analytici však v průměru prognózovali až 1,81 USD na akcii. Tržby meziročně stouply o 25% na 6,15 miliardy USD ze 4,92 miliardy USD, přičemž analytici předpověděli 6,08 miliardy USD.
V probíhajícím 3. čtvrtletí Netflix očekává tržby 6,33 miliardy USD a zisk na akcii 2,09 USD.
Akcie firmy v poburzovom obchodování padli 10,26%.
Napsat komentář
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.